Miss U

Min mobil är försvunnen. Min älskade trasiga, repiga, överfulla cp-telefon är borta! Alla mina sms, bilder, filmer och låtar är BORTA. Alla mina minnen är borta! Glöm allt jag sa om att jag var lycklig! Utan min mobil vet jag inte ens hur man stavar till lyka! Lyca? Lykka? Jag känner mig helt lost. Det gör mig ledsen att veta att jag inte har någon att hålla i handen eller tappa i golvet. Jag hade ingen aning om att min kärlek till Älsklingen var så här stor. Jag vill bara att den ska komma hem. Nu. Innan jag bryter ihop.

En bild på Älsklingen innan den var allt för repig.


Om du på något magiskt sett hittar min Älskling, snälla ring.
Puss

Kommentarer
Postat av: LOVISA

JAG HITTADE DIN ÄLSKLING! UNDER MIN SÄNG!

2010-07-29 @ 19:27:20
URL: http://lovisabv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0