UPDATE!?!

Amazzzing! Maria Stenlund, uppdaterar..! Det trodde ni inte va?

Okej, imorron är det julafton. Om jag får säga det själv, så är nyårs mycket mer intressantare än julen.
För på nyårs händer det mycket mer, man firar på ett helt annat sätt, vilket jag älskar. (:
Nyårs, eller julen, vad tycker ni?

Och under dagarna, veckorna, månaderna, som jag har missat har det inte hänt någonting speciellt, förutom att jag fick veta att jag nog skulle få mig en flygbiljett till uppsala efter julen. <3 Jag har tillochmed fått håret tonat OCH färgat Teas hår. Det ni!

Jag orkar inte skriva om flera veckor, så jag visar med bilder istället. :)

Pyntar granen,


Bakar pepparkakor,


Ute, i snön,


GodJul, alla (L)
Puss,

Kommentarer
Postat av: lol3

RING RNIG mej!!!!!!!!

2008-12-27 @ 11:39:10
Postat av: Nikole me K

:D jag hoppas att d kommer bli FETT KUL om du kmr :D!! <3

2008-12-29 @ 09:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0